torsdag, and my back has been breaking from this heavy heart.

min mamma är den största anledningen till att jag mår dåligt. det finns ingen som hon som kan klämma till tårna på mig i varenda dörrkarm. det är inte ofta jag får positiva kommentarer av min mamma, utan det är för det mesta gnäll och enligt hon så är jag bara snäll mot henne när jag vill ha något. och det känns väldigt kul att höra. när jag städat, har jag gjort det fel, har jag diskat har jag diskat fel, ger jag henne musik gnäller hon över när jag inte vill ladda ner något åt henne, hon gnäller på att min hårddisk är sönder för hon vill ha en film, hon gnäller att jag är hemma jämt, att jag är borta och inte äter rester, hon gnäller över min körning, hon gnäller över att jag aldrig ger mattips, hon gnäller att jag aldrig svarar på sms.. and so on.
hon tänker aldrig på att jag jämt plockar undan efter mig, iaf det mesta som jag inte använder dagligen. hon tänker inte på att jag kör utan gnäll och problem alls för mina körskolelärare, hon tänker inte på att MINA 60 gb bilder är borta från min uppväxt när min hårddisk inte fungerar :( jag blir så less på henne, ska jag behöva smeka henne medhårs 24/7 för att få höra en bra kommentar? man pallar inte att leva med pressen på att alltid vara så himla duktig och änglalik. jag gör ju jämt som hon säger, kommer hem när hon vill, hjälper henne med grejer och är alltid med på saker. vad mer kan jag göra för att göra ann-mari nöjd? hon har tom omedvetet skaffat sig smeknamnet minihitler för mina kompisar, ibland vill jag säga det till henne men hur mkt skit kommer man inte få då?
tur att helgen ska spenderas med vänner, viktor och pappa! människor som faktiskt får mig att må bra utan att göra ett skit, för jag vet att dom alltid finns där när jag behöver dom som mest.

det som triggade mig nu att skriva och fälla en tår var när jag och mamma gjorde en hallon/blåbärs paj, hur mkt kommer jag få njuta av den nu? ensan, i tysntad. fan jag är bäst på att tycka synd om mig själv det gör inte den här saken så jävla mkt bättre alltså. sen ska jag måla naglarna och kolla på film, kanske bada också med ipoden högt som satan <3


Kommentarer
Postat av: Sanna :)

<3

2009-08-01 @ 00:08:20
URL: http://olssonsannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0