torsdag, livet är en fest håll med om det folk å fä

åhå jag njuter av att vara ledig, jag har knappt tid att sitta här vid min dator som jag brukar göra så mycket. fast det tar jag som något positivt, att jag har saker att göra på dagarna. har haft en sjukt bra helg som har bestått av: filmmys, viktor, tjejmys + fest, viktor, grillning + bubbelbad, matilda! det är vad gjort fram tills idag och jag har njuuutit.


det har gått två dagar till sen jag skrev dom där 3 raderna, livet levet sitt eget liv och jag har myst med viktor ons/tors :)

när jag och malin åkte buss till gräv i måndag så hade vi en väldigt mysig pratstund, men vi pratade om en rätt otippad person väldigt mkt, och nu drömmer jag om honom, drömmar jag inte vill drömma! jag känner min kropp väldigt bra efter 17 år, jag vet hur min hjärna fungerar och om jag fortstäter drömma såhär så kommer jag såra en människa som jag är väldigt lyckligt lottad att fått träffa.. efter att vi diskuterat denna människa ett tag så missade vi busshållsplatsen och fick gå 2 km på riksväg 70 :)
på lördag flyttar också en av mina bästa vänner, hur jobbigt är inte en sån grej? men det rår väl inte på förän alla splittrar pga av detta jävla slut på gymnasiet! jag vill inte? nu ska jag återgå till mitt underbara sommarlov och äta lite mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0