söndag, losing touch

imorgon drar jag och mor min till västerås, lite kvalitétid även kallad :) jag tror vi kan lugna våra nerver och vara sams i två dagar. det ska bli nice med lite nya affärer och hotellfrukost och mys med mamma, det var länge sen det bara var jag och hon borta sådär. vi står faktiskt varann väldigt nära bara att vi ryker ihop allt för ofta, vi är lika envisa, har samma temperament, olika åsikter lite för ofta om saker som gäller mig och ja vi kan bråka så det står härliga till men jag älskar min mamma ändå, för hon är jäkligt tuff och snygg för att vara 44. jag hoppas jag ärvt hennes gener på den delen, eller ja min pappa är också snygg för att vara 46 så det spelar väl ingen större roll (y ) mina föräldrar är coola individer och jag skäms inte för någon av dom, dom är ju en del av mig så att säga och jag skäms ju inte för mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0