söndag, i've got to break free

komplex, japp vi alla har och nu sitter jag här och stör mig på en kroppsdel på mig som är för smal! jag förstår mig inte på mitt huvud ibland men ja mina knän och omårdet runt där är för smalt. mina knästrumpor faller ner, jeans sitter alldeles slappt, mina harembyxor ramlar på vaderna som ska sitta under knäna. jag blir lite sur att ingenting sitter som de ska. fast va är det och gnälla över egentligen, inte ett piss värt det men här sitter jag och vill slänga mina knästrumpor i papperskorgen eftersom dom veckar sig över knäna och faller ner från låren.
och mina externa vill inte fungera, 4 års bilder där på och jag ignorerar felet och tror den fungerar nästa dag.
har haft en väldigt bra helg ändå :)<3 och imorn åker jag och mor till västerås, shopping och hotell nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0