onsdag, your creepy heart

I'm still young, but I know my days are numbered, 1234567 and so on. But a time will come when these numbers have all ended. And all I've ever seen will be forgotten
Ny favorit låt, den är så fin "crash test dummies - at my funeral"

det har regnat, haglat, blåsit idag men solen har även kikat fram. men jag mår bra, känner mig rätt chill och jobbet flyter på som aldrig förr och vi sover nog sammanlagt 1.5 h på alla raster, annars orkar vi inte.. slitet och sketet arbete jag har för 4 kr mindre i timmen än vad jag trodde. efter jobbet så träffade jag johan johan findus nicklasson en sväng och åh det var la härligt och prata lite och skratta lite. vi satt på waynes i 3 h tror jag. det regna in genom taket också, det droppa lite, det droppare mer exakt i 100 ppm/sekund! poplåtar som spelas på klubbar har ofta en takt på 120 ppm, det är vetenskapligt framtestat att människokroppen går igång på den takten sexuellt, jappjapp vad jag kan och vet.
idag på jobbet prata vi om svartsjuka, det var intressant. jag kan inte in påstå att jag är jätte svartsjuk. vi konstaterade att man litar på sin partner, det är omgivningen man inte litar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0