onsdag, no one is singing for me now

En storm på väg i natt, rannsaka och bekänn.
Guds son ska komma nerstigen från himmelen igen.
Du ska stå naken framför sanningen och jordens alla kval.
Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral.

jag är sjuk, på jobbet kunde jag inte vara för jag kunde knappt stå upp på mina egna ben utan jag cyklade hem halvt levande, halvt död. och imorgon ska jag på festival, jag måste bli frisk tänker jag. sitter och lyssnar på lite ted gärdestad, den mannen kan få en bra på humör och sen pratar jag med en människa jag inte vet om jag kan lita på, jag har hört att jag inte ska ta det på största allvar men den här människan kan sin sak och jag sitter här med ett litet leende på läpparna och kan inte sluta. men ska man in i leken, så måste man leken tåla. hur mkt tål jag egentligen? jag är så sjukt lätt att få på fall, tragiskt men så sant. eller inte på fall så jag blir kär i kärleken, men att få på fall och flörta med.
jag gillar och flörta, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra.

jag dricker minst 3 koppar te om dagen nu förresten, för min hals.
min nya drog, och det är sååå gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0