onsdag, beat it

mitt humör, en bergochdalbana. av en mening sitter jag här i tårar och tänker vad jag har gjort för fel egentligen. jag är mån om mina kompisar och vill alltid deras bästa och jag är ärlig, säger vad jag tycker och känner särskilt om dom frågat och självklart får man ta konsekvenser om dom inte gillar mitt resonmenang. men jag gillar inte att höra vissa saker, särskilt från människor som inte har varit intresserade och insatta i mitt liv inom vissa områden och kan lägga vissa kommentarer ändå.

You wanna be tough, better do what you can
So beat it, but you wanna be bad

nu tappa jag självförtroendet helt. vissa säger att dom är så glada för min skull och verkligen unnar mig det som hänt men nu känns det bara jaha nu lägger jag ner. jag spelar fall out boy - beat it på repeat. jag är ledsen, god natt


Kommentarer
Postat av: sanna :)

Gumman hur är det fatt?! :O<3

2009-07-09 @ 17:40:03
URL: http://olssonsannah.blogg.se/
Postat av: sanna :)

Jag förstår :/ Jag tror jag kan veta vem men jag hoppas att allt löser sig :) Finns här om du vill prata ! :) <3<3

2009-07-10 @ 12:14:18
URL: http://olssonsannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0