måndag, we are like animals

ensam hemma, sjukt härligt att bara kunna spela musik på mammas bärbara i soffan och njuta av livet för det är vad jag gör. jag träffade mina gobitar malin och johan en stund ikväll och åh dom får mig på bra humör, dom tar mig för den jag är och bara ler åt mig när jag gör saker som är typiska mig. älskar dom. jag vet andra saker som får mig på bra humör också, en annan bra människa. jag trodde nästan inte man kunde vara så underbar som just den personen var mot mig. jag förstår inte vad jag levde i för bubbla förut som jag förälskade mig i när man skulle kunna ha det såhär. att ligga vaken med en person hela natten och bara prata för att lära känna varandra och känna hur magen bara knyter sig såfort människan pussar mig i pannan det är underbart, det är livet, det är vad jag har längtat efter, det är vad mitt hjärta behöver. nu vill jag inget mer än att drömma mig bort till lördagsnatte och uppleva den igen. men jag kommer inte ännu öppna mitt hjärta förän jag vet om man får samma känslor och needs av den andra personen. men ack det är svårt och inte bara slänga sig på cykeln för att få se han in ögonen igen haha nu lät det som jag kärat ner mig men jag kan hålla band på mig faktiskt.
idag på jobbet hade jag sjukt kul, 2 tjejer 2 killar och vi var så barnsliga och lekte mest på jobbet idag faktiskt. sånt måste man få göra ibland också.
ps det är tråkigt att äta själv ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0