måndag, 1x2x3x4 stå upp om du kan

i lördags var jag tydligen på en peppa självkänsla fest. jag åkte på affes 18års fest med viktor malin och matilda :) det var nice, jag hade as kul och stuff. jag trivdes till tusen med mina gamla klasskamrater och hade verkligen så trevligt man kunde för tillfället kändes det som. jag pratade med nya människor, spelade asrolig ölspel och jag kände bara hur allt flöt på. på nattetid pratade jag, mattias, mö, kers, niklasson, jonas och billy kroppsformer och det lät som så att tjejer ska ha platt mage så drog kers handen över köksbordet "fast inte såhär platt och slog handen ner i bordet, utan mer såhär" och drog handen en cm över köksbordet. bäst förklaring tyckte jag vid tillfället och drog upp tröjan och sa "men såhär då, det är väl okej?"
 
det är sååå inte mig, jag måste mått bra tänker jag i efterhand för det skulle jag aldrig våga med mitt vanliga självförtroende. och min mage var ok. självpepp nr 1.
självpepp nr 2. rasmus sa till viktor "du är lycklig lottad som får vara med mikaela".. när viktor sa det till mig på morgonen efter ville jag bara gå och krama rasmus
självpepp nr 3. sebastian presenterar sig för jennifer och får den här responsen "hej ah jag vet vem du är, du är dum i huvet och du ska veta att du gick miste om en väldigt bra tjej" go jennifer
självpepp nr 4. morgonen efter och jag får ett sms "vad snygg du var igår" "tränar du fortfarande?" "det syntes, säger bara m-mm-mm :)"

har haft en sjukt bra helg, humöret på topp, känslorna är fortfarande som en gummiboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0