fredag, looking out a dirty old window

jag kom till dala-floda igår och det var fett nice även fast jag var sjukare än sjukast just då. mitt ena öga hade börjat vara, jag hade ont i öronen och tandvärk. men ögat var tydligen pollenallergi, tänderna har jag ingen aning om men idag är all borta :D jag behövde höra lite livemusik. det kanske var som att ta en återställare på en bakfylla, jag behövde ett gigg efter peaceandlove! där har vi det. idag är jag mycket piggare, jag börjar låta som en kvinna på rösten och all värk är borta, jippiekayey. nu får vi se vad som händer ikväll, jag hoppas på talludden då jag ska undersöka undersöka och spekulera, haha jag känner bara hur glad jag blir :D jag börjar tillfriskna rejält, mer å mer för varje minut som går, mer å mer för varje ton som kommer ur mina högtalare mer å mer för varje andetag.
ge mig mera jobbtimmar
ge mig mera mat
ge mig mera kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0