torsdag, will you stand by me

Jag är glad, lycklig och såjäkla finurlig!

1, har ju varit och fotat goodlooking trash i studio och HEJHEJ vilka SNYGGA killar <3 jag är totally in love with Daniel (joel), det där smilet, den där kroppen. den där kroppen som bara skriker smalaben i stuprörsbyxor och jag har ju sett han i bara brallorna. finns inget att klaga på där inte :) ojoj. fast han var basist, jag hatar bas ..
sen richard, tappade hakan han var så jäkla nice framför kameran. den där blicken han sylade fast in i kameran kan man ju nästan dö för.

2, Henrik från jobbet skjutsade hem mig och jag får höra orden "du skulle inte kunna tänka dig ta ett jobb någon gång när jag och hasse har mycket eller i sommar när vi har semester?" jag svarade "det skulle vara min dröm" :O kan inte förstå, hihihihih.

Richard står längst bak till vänster, daniel (joel) längst bak till höger ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0