torsdag, i'm not ready to make nice

har haft en heldag i ludvika idag! fotat nå jäkla elgrej på ABB, och jävlar vilken säkerhetsskit man fick gå igenom för att komma in där.. sen ströa jag och the man hasse runt på stan för att invänta någon viktig snubbe vi skulle fota för tidning! typ 15 kort på han efter 3 h väntan.



Kil.len som står där i tisha, han var 25 år och spanade in mig totalt haha. antingen tyckte han att jag var ful och konstig eller sexig och snygg ;) ögonkontakt hade han hela tiden och han stirra på mig när jag pratade med andra. det knöt sig lite i magen där. sen hade han snygga tatueringar på armarna och en stjärna på halsen (y ) det bara kryllade med snygga pojkar i arbetarbyxor ojojoj


Hasse the man, the myth, the legend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0