torsdag, bitterpill

klockan åtta imorse satte jag foten innanför dörrarna på ungdomsmottagningen, jag var jäätte trött efter en natt med hemska drömmar om mord och diabeteskrångel! sen åkte jag till tågstationen och fick häcka där en timme för att jag var tidig.. blev många sms, och jag känner bara åhå åh hå, ehe eh he? jag är så dum som frågar vissa saker till vissa personer :) men det är väl skönt att vissa kan träffa nya människor så lätt..
sen blev det direkt därifrån ut till haganäs för att fota tyo 50 pers som tog emot sin guldklocka eller skål -.- SKATTEPENGAR som går till självgoda människor men en lön på 50000 i månaden :) som delas ut av generaldirektören med en månadslön på 130 000 (y) yeah. det tog 3 timmar! så ingen lunch.. nu har jag precis ätit lite tortelini <3 underbart med något i magen!

nu ska jag tillbaka och fota albumomlsaget till dessa herrar även kända som goodlooking trash:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0