tisdag, i'll take you home if you don't leave at the frontdoor

1. jag har börjat sjunga på "å-ååååka pendeltåg, jag är en looser baby jag har inge körkort" när jag är glad eller sprallig. vilket har blivit rätt ofta på senare tid och denna melodisnutt har spridit sig till johan så vi sjunger den lite när som helst. och det är ju markoolio som sjunger den!

2. I lördagsnatt borde jag fått det som alla flickor får en gång i månaden. så igår när jag inte hade fått fick jag smått panik och dampade på malin om att jag är gravid! om att vi inte kommer kunna plugga i linköping tillsammns för att jag kommer behöva vara hemma och vårda mitt barn :)

okej nu till det "roliga", det var ju snöstorm i morse så jag ville inte gå till skolan. ringde till Tim för han hade ändå en biltur att ta igen, och han bara ah jag kommer om 5 min (Y) Lycka? när jag sätter mig i hans bil så spelar han: markoolio! haha jag blev lite finurlig och skrattade åt det. men sen i skolan, efter en biltur med maybe the blivande father så sitter jag på golvet och väntar på lektion samtidigt som jag leker med min tröja. madde går förbi och utbrister: ÅH GUD! jag trodde du var gravid när du gjorde sådär med tröjan :O ..

ÖDET? jag blev lite paff. och hur kan en människa vara så snygg? jag typ tappa hakan idag, men hey det underbaraste var att hjärtat hoppade inte till eller något. det vara bara lite chillsnack och sådant, inga känslor hoho<3

Hjälpte mormor att baka idag,
sötaste förklädet?
"godisglädje"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0