tisdag, i hunt alone

igår vid middagen så frågade min mamma mig om jag var nöjd över mitt 09år, då sa jag att jag skulle vilja ha ett bättre kärlekår 2010 eftersom jag har blivit dumpad två gånger. men då sa min mamma att ja men du har ju haft lyckan att vara kär två gånger det här året? och hon har rätt, jag har haft det där pirret i magen två gånger, som hon la fram det. och hon sa åt mig att se bara på det positiva, så jag ska göra en liten lista över det bra som hänt 2009: 
varit kär två gånger
sett thåström två gånger
gjorde äntligen mina slingor i håret
blev 18
tog körkort
fått jobb
startat eget företag
haft praktik hos en fotograf, blivit erbjuden extra jobb
var med om roligaste P&L
leksand med gagnefbarnen i somras i spöregn var askul
piercade mig
varit på en del sjukt roliga hemmafester
varit på en del sjukt roliga krogenkvällar
kommit närmare malin vilket resulterat i ny bästa vän
fotade ebba gold och hamnade på deras hemsida
alla dom där underbara dagarna i skolan
fredagarna på waynes coffey
kruk och kullmåleriet med malin
Insjön med tim
talludden med härliga människor, fallet i spöregnet med viktor
All the One Tree Hill och OC

Kommentarer
Postat av: Fridén

Insjön med tim? Får inte Sifferbo med Victor komma med här eller? ;)

2009-12-30 @ 19:39:43
Postat av: mikaela

insjön med tim är faktiskt en spec händelse.. och viktor står ju med, fallet vid talludden vilet också är en händelse! :)

2009-12-31 @ 10:31:19
URL: http://misplacedlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0