tisdag, enjoy the silence

en lovdag då jag har absolut ingenting att göra, så jag ligger som en pacha i soffan med knästrumpor stortisha och en virkad väst (y ) snyggare har jag aldrig varit..
men iaf så är varenda kompis på jobbet, upptagen, bortrest eller med sin partner så istället försöker jag läsa lite ur svenskaboken som skulle varit utläst ex veckor tillbaka. denna underbara lilla bok är skriven av August Stringberg och heter: Hemsöborna<3 (hatar boken) den är ju helt värdelös och jag förstår ingenting heller menmen bara att traggla på.

annars då? jag ska försöka se på filmen AVATAR på bio nåndag, om jag hittar nån polare som är ledig och inte har sett den ;o och igår hade jag fetaste träningsvärken på sidan av rumpan från spinningen, det var minst sagt spännande fast jag hoppas på samma ilande känsla efter kvällens pass också!  äntligen kommit på rätt spår på träningsfronten vilket känns oerhört skönt. men nu ska jag kika upp piercingar jag ska beställa i framtiden, funderar på samma tema på alla tre ställen ;) körsbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0