söndag, let me steal this moment from you know

okej eftersom jag mår rätt bra denna dag så ska jag passa på att gratta viktor som fyller 18 år imorn! :)




idag har jag stått i en lada på gammelgården hela dagen och sålt krukor och kullor! vi tyckte hela försäljningen gick jätte segt och att ingen handlade men vips när jag räknade igenom kassan när allt var slut stog vi där som två glada fån! lovely. nu har vi iaf klarat av sista säljtillfället och det känns väldigt skönt, bara mässan som vi måste stå på nu och den är ju i mars typ så det är chill.

igår så softade jag bara hemma men hade en jobbig känsla i magen men jag hakade på matilda och deus till hemmakväll för att komma ut en sväng. matilda makes me feel happy :) kvällen avslutades med toppfilmen "gone in 60 seconds" åh ge mig mustan shelby gt500 -67! <3



Malin, the one and only right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0