onsdag, mitt blod rinner till när din svarta klänning åker av



just hemkommen från malin och åh vad jag älskar den där tjejen! åkte dit till halv sju för att måla lite krukor men sedan måla lite brickor som vi ska fylla med julgodis och ge bort i julklapp :) sen har vi pratat mycket skit också, mestadels så handlade det om sex idag och jag hoppas hennes lillasyster inte lyssnade för mycket på oss.. tiden bara svishade förbi och nu sitter jag här och måste duscha innan sängen kallar. jag hoppas på att jag får lika bra sömn som dom förra två nätterna, det har varit ljuvligt att sova en hel natt utan att vakna varenda gång man ska vända på sig! åt middag med pappa idag också, mycket mysigt

Sista dagen i skolan imorn innan julfest och lov! så sjukt underbart skönt så det finns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0