onsdag, i want to wish you a merry christmas

dan före dopparedan!

och inatt drömde jag helt härligt en väldigt njutningsfull dröm, en sexdröm! det kändes jätte verkligt och jag tror jag njöt på riktigt haha. fast drömmen var som vanligt med tim vilket börjar bli lite småtråkigt, men det var något nytt med i bilden inatt: sexleksaker! mina drömmar avancerar ;) fast jag har även drömt om att jag lärt mig matte i en kyrka med hjälp av prästen inatt också. kontraster?

idag så har jag och mamma gjort lite ärenden inför julafton imorn, kan knappt tro det att de är julafton IMORGON? jag längtar efter julklappar hihi. jag har bakat en kexchokladkaka, leverat present åt malins mamma som har varit toppen denna höst, handlat och chillat.

Bilden är från julavslutning
i 9an, och med det önskar jag er
en GOD JUL :D <3
tänka sig att tiden
går så in helvete fort :(



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0