måndag, so little time try to understand

Ja! jag peppade ju för en höjdarlördag.. jag söp ner mig på 1.5 h, vinglandes till s2 med ett jävligt glatt humör och många skratt så stod vi där vid baren på happy hour och det blev både shot, cider och redbull+vodka! smart drag.. sen blev jag bjuden på en cider av någon snubbe men en nice kamera, undra om han var nöjesfotograf? haha japp det var han, fick lov å kolla upp det dära på en gång ^^ okej mikaela var väldigt rund under fötterna och jag tappade kontrollen. blev toaletten med elin... där ringdes massa samtal om folk kunde skjutsa hem mig och tillslut så hjälper viktor mig ner för trappan och ut till bilen, det var inte lätt det dära :) detaljer behöver vi inte gå in på! jag fick inte ens dansa :( haha


Kommentarer
Postat av: L

vafan =D

2009-12-21 @ 13:49:07
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0