måndag, maybe i'm amazed

igårkväll låg jag och min Ipod i min nybäddade säng med nya snygga lakan och filosoferade. vet ni vad vi kom fram till? jag kommer få fira ett helt underbart nyår med mina aboslut bästa vänner för tillfället, malin malin findus johan johan oskar <3 sedan kommer lite mer folk och vi ska ha lite party, och de människorna som kommer då är också helt amazing. jag har länge oroat mig över nyår för att det enda stället jag var bjuden till var till 3 par.. att jag skulle börja känna mig så misslyckad och missnöjd med mitt liv som inte kunnat hållat fast vid mina partners medans dom där tre paren verkar kunna bryta is tillsammans. men vet ni vad?
i'm a believer, i walk alone. jag trivs bra med mig själv singel som i sällskap, jag är stark och vet vart jag har mig själv när jag står stadigt på jorden. och just nu står jag stadigt as hell på jorden, tror jag?

iaf igårkväll låg jag i min säng och log för mig själv, smsade med nicklasson och vi kom fram till att man kan strula med vem som helst bara man har en bra förklaring! sen trodde jag att jag kom på en jätte roligt sak, att just då i skrivande stund hände något coolt för exakt ett år sedan ;) men jag var en dag efter :( thats life! nu ska jag till kupolen med micki, önska mig lycka till att inte skrika på allt galet folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0