måndag, if you like it doggystyle baby we can do it

Alltså sötaste händelsen i lördags som gjorde mig nästan tårögd.
Jag sitter på S1 och jobbar, sen kommer viktors mamma och hennes sambo in och det blev liksom som en chock att se varandra där så vi bara hejar. Sen kommer siv  ut till mig och sätter sig vid oss och pratar lite, frågar hur det är med mig osv.. sen nämner hon hur snabbt jag försvann ifrån dom och hur tråkigt hon tyckte att det var, hon tyckte viktor hade varit dum och gjort ett väldigt dåligt val.. sen säger hon hur mycket dom saknar mig och sa att jag alltid vad välkommen hem till dom om jag kände för det, deras hem var alltid öppet för mig :) NAWH! då måste man ju gett ett ganska bra intryck på folk om dom säger så :) jag blev rörd av hennes fina ord.

sen idag är det 1 år och 2 dagar sedan tim första gången var hemma hos mig, och mötte oskar kämpe på min gård ;) oskar mötte mig i bara klänningen och lite finurlig, han bara gapa och: Har tim varit hemma hos dig :O ? .. haha det var kul! det var också hagafest men jag kunde inte slita mina tankar från en människa.
om två dagar är det ett år sedan tim var hemma hos mig och hjälpte mig att baka polkagriskladdkaka och sen kollade vi på remember the titans, den kvällen var jag nog väldigt lycklig. den kvällen stod vi i köket och sjöng I'm yours samtidigt vi drog en vals :)
om två dagar är det också ett år sedan sebastian knackade på min dörr och gav mig en julklapp vilket resulterade i några fällande tårar och en lapp som sitter i en av mina thåströmtavlor.  


Kommentarer
Postat av: Fridén

Hahaha riktigt uppvaktad förra året ^^

2009-12-21 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0