måndag, det är såhär det känns när det passerar i revy

Godeftermiddag världen! lasse my man och jag har varit på eftermiddagsuppdrag till aftonbladet (y ) i bilen till ludvika så satt jag och dagdrömde åh jesus vad jag älskar det! jag hamnar som i psykos och uppfattar ingenting från omvärlden medans jag bestämmer helt själv vad jag ska drömma om.. blev ett hemskt kärleksproblem som löste sig underbart haha! fast ändå när jag vaknar till så känns det inte som om det är jag som styr. mina nattligadrömmar är ju bara helt ur spår.. inatt fick ica maxi lägga ner för när en dam hade köpt kokosfett så låg en ödla i förpackningen ist.  igår körde jag hundspann runt sportfältet med två st schäfrar efter en fotbollsträning haha.



Här är jag och Malin in action på gammelgårdensjulmarknad (y)



Dalkullan Ulla/Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0