lördag, ingen hör ingen ser ingenting



Där står jag i folkdräkten täkt med jacka och filt! bilden var faktistk med i BT. fy satan vad kallt det var igår, jag och malin höll bokstavligen på att frysa ihjäl. men vi höll humöret uppe med att stå och sjunga lucia / julsånger, folk log åt oss när dom hörde våran ljuva sång :) men nu har jag och malin ändå varit knallar nog!

sen efteråt med två övertrötta kompisar och ett sjujävla halt vägunderlag så kunde det gått åt helvete med igenimmade rutor och en för snäv sväng.. men vi höll humöret uppe och skrek: TACOOOS! för det var precis det som stod på schemat, det var ljuvligt! eftersom ingen av oss hade hunnit ätit sen lunch, och vi kom hem nio.. malin tog sig en drink, men jag skulle ju köra bil hem sen (y )

Nu ska jag duscha, sen ska jag joina Johan på kupolen för lite matpalats sen blir det Malin och luciashow med stora tuna folkdansgille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0