lördag, i can show you the world

julafton var precis som alla andra år men det uppskattades iaf. vi hade nog årets roligaste tomte som delade  ut massvis med paket. jag fick bla det här:


stativ xbox parfym maskara muse lakan michael jackson skor pl-biljett skinnhandskar ramar.














Igår så var jag hemma hos malin och johan, jag var inte ut med jag var fyllechaffis (y) hemma hos malin åt vi hårdmacka med julskinka i drivor, sjöng singstar och pratade en massa skit. malin och jag sjöng: en värd full av liv med lejonkungen och i början så är det ju text som sjungs såhär:
Nants ingonyama bagithi Baba 
Sithi uhm ingonyama          
Nants ingonyama bagithi baba
Sithi uhhmm ingonyama
Ingonyama

Om ni inte förstår vad jag menar kan ni lyssna här: http://www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc
Och det är körsång, det sjöng malin hela låten medans jag skulle sjunga texten. hahaha vi har nog aldrig skrattat så mkt, det lät förjävligt :) 
och efter att jag och johan kört lollo o emma till falun så åt vi chips i bilen och hade det nice, tills vi kom till nyckelby och jag får se badass bror gå på vägen (dom bor där) mikaela blir helt till sig och hoppar upp och ner i bilen :D haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0