lördag, genom regnet av dina tårar ska jag skicka dig ett brev

jag är elak mot min kropp och jag vet om det men kan inte göra något åt det. 
mitt matintag igår var ett ägg till frukost, lunch endast lax och broccolli, middag bara grillad kyckling.
mitt matintag idag: ingen frukost, ingen lunch, middag: tonfisksallad..
jag äter inte ens något mellanmål som jag alltid gjorde förut, för jag har varit största fanet av mackor! nu får jag inte ens i mig en brödbit till frukost.  

jag har börjat fått problem med att äta igen, så fort jag sätter mig med tallriken framför mig så mår jag illa och vill egentligen bara springa till toaletten. förra gången jag hade problem med maten så ville jag gå ner i vikt och det satte sig på hjärnan att mat fick jag inte äta! så jag psykade mig själv till att aldrig känna hunger. nu vill jag inte gå ner i vikt, jag tycker faktiskt jag har trimmat till min kropp och ser rätt bra ut nu. varför varför säger mitt huvud åt mig att mat är äckligt? kött finns inte på mitt register i huvutaget just nu, det har börjat gått för långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0