fredag, your in the jungle

ett bra tag nu har jag spanat in en kille på bf, för jag tycker han är snygg! men som vanligt så alla andra bara "nää" men idag på julfesten så tappade jag nästan hakan hihi. så snygg han är! så jag har gått och kära ner mig i honom i smyg, så jävla typiskt mig :P han vet säkert inte ens vem jag är, jag tror inte jag är hans typ om man säger så. sen idag på lunchen satt me and my crew att rabbla upp namnen på killarna vi spanat in. för om man ska prata om någon, måste man ju ha kodnamn ;) så genom åren har det blivit "rödtotten, All makt åt Tengil, Benen, rösten/emo och nu Badass!  sen är det ju lite annat folk vi kallar vid namnen också, det är många killar vi har surrat om.. och det roligaste är ju att allihopa är nästan mina span (a) mohaha.

Så jag och johan spånade lite idag, vi ska döpa mina ragg till den gode den onde den fule! (the good, the badass and the ugly" me like. sen tyckte johan att jag skulle önska mig ett wii i julklapp men jag ville ju inte röra på mig, så jag skulle använda dom där tre å spela åt mig. sen spåra det ur och blev: Badass, gå ner på knä! fortare, fortare, upp, ner, HÖGER! var så mkt roligare in real.

Badass heter han för det syns att det inte är mammas pojke ;) men ändå finaste leendet

Kommentarer
Postat av: L

jag blir nyfiken på vem fan det är ;) han som hade snygg kropp som du sa? :p

2009-12-19 @ 00:32:53
URL: http://luuluh.blogg.se/
Postat av: L

ahaaa han! xD inte jamal, utan han den andra? :D äre han som heter munther?

2009-12-19 @ 10:29:39
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0