fredag, i wanna dance with somebody

mår bättre efter ett par timmar hemma hos matilda (y ) vi pratade om en rätt så rolig grej eller ja rolig och rolig var det inte utan bara lite hypotetiskt flum! viktor har ju nu träffat en 93a efter att ha varit med mig och jag är 91a. kan man då säga att jag var för mogen för honom? ;) men efter att tim var med mig så träffa han en 89a så var jag för omogen för honom? ;) vart ska man sätta mig på mogenhetsskalan? det diskuterade vi :)
nu ska jag hugga in i min Ben & Jerry halfed baked, jag slår vad om att den får mig att må bättre



Här är jag tidigare idag vid väntan på bussen! och här nedanför våra kullor Anna och Ulla ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0