onsdag, det finns inge sorg eller smärta kvar bara en tanke då o då

jag är för egoistisk för att köpa julklappar! igår handlade jag klappar till mina föräldrar och vips 500 kr borta, dom pengarna kunde ju gått till mig :o hemsk jag är (a) blev iaf väldigt fina julklappar, om det är något jag kan så är det ju att shoppa.

och i helgen vil jag ut och festa för att glömma lite bekymmer och annat nagg men då har alla mina kompisar bestämt sig för att stanna hemma! det var ju inte det jag hade tänkt mig. så jag får se hur denna helgen slutar, jag hoppas så det med ett leende och inte några dystra miner för sånt orkar jag ju inte med längre :)

sen har jag bestämt mig efter många tårar och stora bråk med morsan, jag ska börja jobba! varannan helg, 11-13 18-21 ! lördag o söndag.. jag har lite dåligt samvete över detta pga att jag varannan helg bor hos pappa och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. dom 2 gånger i månaden min pappa får träffa mig så ska jag jobba? det känns bara så taskigt. och självklart förstår sig inte morsan på varför jag känner så, hon som har mig varje vecka och märker inte när en helg försvinner för mig.. men jag tror jag har en lösning, som kära sebastian förslog ;) 2 helger i rad hos vardera förälder, då får dom mig en jobbhelg och en vanlig helg (y )

varit med malin idag och levererat kulla! sen hängde jag med henne som socialtstöd på avrkröntningen av lucia eller vad man ska säga :p var backstage bland alla luciakandidater och hörde kacklet! jag skulle hellre vilja se denna som lucia (jag vet, jag är bäst i ps)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0