onsdag, screaming at the top of my head

när jag kom hem idag från halkbanan kändes det jävligt kul att fylla 18, för jag har längtat som en tok efter min artonårsdag på alla fronter. mkt för att få ta körkort. men vad händer när mamma kommer hem? hon börjar bråka om just min artonårsdag, ibland tror jag inte hon vill ha någon jävla dotter. hon jobbar, tränar, handlar, soffan och gnäller såfort jag vill att hon ska hänga med till kupolen eller något sådant. hon tycker det är jobbigt att umgås med mig, det har hon sagt rakt ut. tack så jävla mycket. och idag sa hon "om du skulle kunna se dig själv nu, skulle du bli ledsen" vad gör jag för fel? när får jag flytta härifrån? vad har hon för moral? ingen av mina föräldrar känner mig, ingen orkar bry sig om hur jag är som person, dom ger iaf inte det intrycket att dom vet vem mikaela lindroth är.

jag mår bra igen, säger bara thåström<´3

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

<3<3

2009-08-13 @ 13:16:14
URL: http://olssonsannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0