tisdag, now whats holding you back?

hem ljuva hem, så känner jag just nu. jag har varit hemifrån i 5 dagar och det känns som en evighet.. har varit hos pappa sen hos viktor och jag är en riktig ensamvarg som trivs bäst på mitt rum med musik på åhå på det kan jag njuta en hel dag.
i lördags var jag och viktor på bio, det blev självklart harry potter och den var sisdär bra, fast ändå jätte bra och dålig på samma gång. sen hem och kolla på filmen "de hänsynslösa" klockren fim säger jag bara :) denna dag, 1 augusti så blev jag för första gången i mitt liv officiellt en flickvän och har ett datum! det kändes seröst, läskigt och helt underbart med fjärilar i magen på en och samma gång.
även fast jag är kär och galen (?) så kände jag efter 4 dagar tillsammans att nej nu vill jag hem till mitt, hihi jag är i grund och botten en stadstjej som inte klarar av lugna sifferbo och utan mitt eget rum, lägenhet, mamma! så är det, jag behöver allt det här. jag behöver mitt tjaffs med mor och timmar vid datorn när jag vill det. rutinerad kärring är vad jag är, men vet ni vad! jag trivs så in i H med det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0