tisdag, every found perfection

eftersom jag är sjuk, och mitt rum är kaosartat så tänkte jag ge mig fan på att städa hela rummet! vända det upp och  ner? hämta en svart-sopsäck och bara ösa ner allt skit jag spar på? riva ner alla ca 30 st affisher på rummet? göra mig av med lite kläder? jag hatar stort rum när det kommer till städning, jag får ju plats med hur mkt som helst! och jag är dum nog att spara på en massa saker som bara är ivägen, nu ska jag ta mig i kragen och klivet ut i vuxenlivet och slänga lite på tonårsrum! fast jag älskar ju mitt rum så det kommer nog se lika dant ut bara lite snyggare :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Släng förfan inte crashdïet!! :(

2009-08-18 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0