söndag, allting kommer lösa sig

hemkommen ifrån skövde, efter bilköer, stopp och förarbyten! jag har väl sisådär kört sammanlagt 20 mil iaf (Y) :D gått asbra, men nu så faller mina ögon ihop om jag slappnar av.
i skövde har vi haft strålande sol hela helgen, kom knappt ihåg hur ett moln såg ut, tills jag kom till borlänge<3
träffade micki gjorde jag också. vi fikade på stan och pratade en massa sen efter 3 h så tog vi bussen upp till släkten och hade grillkväll, var riktigt mysigt faktiskt. sedan dagen efter hämtade vi upp henne och bjöd henne på pizza, ojojoj man blir gilvmild i andra städer(y)
nu är jag hemma iaf, i mitt älskade rum och vill bara sova, körlektion 0700 väntar imorgon. det bara skriker jippie inuti mig. kom och massera mina axlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0