onsdag, payback time

som på gamla goa tiden sitter jag och storgrinar till one tree hill! till ett avsnitt jag redan sett och vet hur det är men ändå så bara faller tårarna som om allting hände i verkligheten, mysko hur en tv-show kan bara sluka en såhär.
halkbana idag också, SJUKT kul! vad hade jag och oroa mig för? var jag orolig att jag skulle få sladd på bilen? höhö. att sladda och slira och panikbromsa var väldans skoj. tvärnit i 70 och jävlar vad det sög i magen. sen så var det självklart JAG som fick volta med en bil ensam, och sedan ta mig ut, jävla mats! det var inte så farligt men jag var nervös över det också

Kommentarer
Postat av: micki

älskar dig Mikaela, kom ihåg de!! <3

2009-08-12 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0