onsdag, free your mind

igår var jag på filmkväll med mattias, rasmus och björk :) vi hade det riktigt trevligt, jag typ älskar mina skräddarbackskillar, det finns inga som jämt är så goa, glada och roliga som dom! jag stormtrivdes där i soffan medans vi kollade på filmen "gran torino" som faktiskt var riktigt bra och bjöd på några skratt. sen promenerade dom med mig hem, och jag stack ut och fota månen. det gick mindre bra, varför kan man inte vara jätte stabil på hand? jag behöver ett stativ och mitt 70-200 f/2.8 objektiv! hihi, drömma kan man.
igår tränade jag för första gången på, jag vågar inte ens säga det! och åh jag har goaste träningsvärken och det känns att man lever så att säga. det var så kul att äntligen få skutta lite på frikis, och ikväll blir det spinning om inte jag ska fiska med pappsen.
jag är glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0