måndag, you are beautiful its true

helgen är över, den har varit stressig och sömn var något jag sa hej till ett få par timmar för nödvändighetens skull. på fredagen efter skolan klippe jag johan, åkte hem och träffa min lilla älskling som sedan åkte igen och jag skulle jobba! sen har jag jobbar fram till lördag natt kl 02.00 <3 sålt 700 hamburgare och gjort i ordning dessa, jag drömde om hamburgare på lördagsnatten så jag låg vaken och stressad för det var ju så jävla många som skulle ha hamburgare..

på söndagen träffade jag micki som gav borlänge en visit och sen köra till sifferbo till viktor :) ojoj det går fort i svängarna på kvällen var jag hemma igen. det har varit skönt att typ inte haft tid till något tänkande, och en hel helg med malin och johan i ryggen känns jävligt bra. älskar dom där 2 personerna, med dom kan jag verkligen släppa loss och samtidigt mogna som person. och nu är skolan igång på riktigt och nu blir det äntligen träning igen! sommar kilon har lagt på på min kropp, fast det gör inget :) lite hull på kroppen är nästan skönt att ha, fast har lagt på mig 2 kg, ingenting som syns sådär märkvärt så jag ska väl inte klaga för att inte ha tränat på hela sommarlovet typ.
bergochdalbana med mitt humör, jag mår bra idag det tackar jag för

 
Fotade malin i lördags på våran rast, det var kul















imorgon ska jag ta spruta, jag gillar det inte! även fast jag är diabetiker och håller på med nålar så är det så sjukt läskigt att ta såna där sprutor som sköterskor tar! jag vill nästan svimma när dom sticker i armen men det kommer bli chill. bruden på kortet även min lilla söta Malin ska hålla mig i handen

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
My scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0