måndag, det är allt som du får

jag är stressad och trött, min hals är svullen och huvudet är som en pansarvagn! men dock så har jag haft en underbar helg :) började med att åka hem till viktor på fredagen för lite pokerspel, öldrickning och kräftfiske.. det var väldigt mysigt men med få timmar sömn eftersom man ska tömma kräftburarna mitt i natten! lördag, jag åker hem till pappa och lagar lite mat och hade lite kvalitétid sen ligger jag i soffan med täcket upp till hakan och kikar film, viktor kommer hem till mig <3 söndag, grillkväll med typ de bästa och de bjöd på härliga skämt som jag saknat, marshmallows, shots, dans, drinkar och 2.25or! cykla hem, sova 5 timmar, upp till dietisten i morse och lära mig hur jag räknar kolhydrater.
sen träffade jag på en människa på bussen idag som jag satte mig och prata med. jag har skrivit om honom i bloggen förut, hur vi har bråkat men jag tog mig i kragen och hörde av mig faktiskt. sen satt han där, som om ödet ville att vi skulle ses och prata. det gick faktiskt fint, även om det bara var ytligt prat och jag oroade mig över fjortisinvationen i bussen. nu sitter jag äntligen själv uppe på mitt rum och ska krypa ner i sängen med isvatten. åh ensamhet<3



jag och min underbarasötastegoaste kusin Vincent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort med din blogg?

2009-08-18 @ 11:43:24
Postat av: mikaela

har jag gjort något med min blogg?

2009-08-18 @ 11:45:35
URL: http://misplacedlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0