fredag, is there life on mars?

igår lunchade jag med martina! en supergodsallad sen ringde en panikslagen mamma att jagbehövde ta mig hem och bila till falun :) läkarbesöket fick mig att tänka till, skärpning mikaela! sen kom jag hem och senare åkte jag med martina
och jennifer till lovisa för att snacka allt mellan himmel och jord (körkort,självmord,lärare)..
inatt drömde jag att jag hade en bärbardator i sängen, med tillkopplad mus.. drömmer att jag lägger ifrån mig musen i sängen och sen halvvaknar jag av att jag letar i hela sängen efter den där musen, jag sitter och tänker "jag vet att jag la den här någonstans" så river ner täcket, och jag flyttar på hela mig men hittar ingenting, sen kommer jag på mig själv att jag fortfarande halvdrömmer/halvsover. tufft ^^
nu ska jag ut och klippa gräset i bikini, få färg få färg få färg! ikväll blir det äntligen viktor<3 fast vill till LP caféet!! Idolsebastian spelar, och oj den mannen har jag varit kär i. om ni bara öhvem är det? så kika in http://www.youtube.com/watch?v=TT_ptJwhQkc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0