fredag, I’ll be the freak you can taunt

halkbana, det är vad jag har på onsdag :D wohou, det känns så jävla härligt! en av de största anledningarna till att jag vill fylla 18 är att jag får ta körkort, det är jag så sjukt pepp på. så idag på körlektionen fick jag den underbara nyheten att jag fick boka in halkbana, 3 körlektioner till sen provuppkörning!!!! jag är glad.
fredrik som jag kör med nu är så avslappnad och härlig att köra med också, jag kan ställa de mest knasiga frågor och han bara skrattar och svarar så gott han kan. idag sa han "dög mitt svar? jag vet inte vad jag ska säga riktigt" och haha det dög :)
nu snart ska jag köra mot skövde också! får se hur långt min mor låter mig köra, synd bara att vi har en sådan obekväm bil, eller rättare sagt så är jag för lång för våran bil så det blir weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0