torsdag, tomorrow we will die to press rewind

imorse promenerade jag till vårdcentralen och lämnade 4 rör blod, buuuhu gick asfort men jag är ju så mesig och rädd. försökte lugna ner mina nerver i väntrummet med lite morgonpasset i p3 hahaha, Soran gästade programmet idag och jag satt där och fnissade stup i kvarten.. folk måste trott jag skulle till psyk eller nått, om dom bara undra vad som stod på i mitt huvud. älskar p3, skrattade när jag cyklade till skolan, många ler lite tillbaka när jag susande ner för backen sitter på cykeln och skrattar! jag är inte rädd för att dela med mig av lite glädje.
något mindra glädjefullt
ingen i detta hushåll diskade igår!!!! så jag får väl ta tag i det där diskberget, pust.

Kommentarer
Postat av: martina

ååh fin kofta

2011-12-08 @ 16:14:02
Postat av: Mikaela

Rea på new yorker! :D fynda du med

2011-12-08 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0