lördag, you will be payed

Lördagksväll, jag och soffan hänger helt ensamma och jag njuter. Idag har jag och alex farit runt i aspholmen på lite outlet affärer! vi har bla införskaffat oss en ny matta i vardagsrummet så nu vilar mina fötter på en jättefin matta i grått/svart och den är ENORM, perfect.
Igårdå, åt vi en jättegod middag hos Malin och Johan och som det bästaste gästen jag är så tvingade jag malin att laga tacos så jäkla gött. Sen till kvällning drog vi ner till puben med de andra sen slutade det hela på dansgolvet men det var jätte kul. drack förvånadsvärt mycket öl, jag kanske håller på och bli vuxen men det skulle inte sitta fel.
sådär fjortis var jag igår i mitt nya LÖSHÅR! kan ju lika gärna säga som det är behöver inte låtsas om det jag vet att jag är fejk men jävlar vad jag kände mig snygg :) det är ett + i kanten. fick ros och inge ris av kompisarna iaf alla sa att det såg naturligt ut, lättnad.
Här är även lite annat jag gjort sen sist, bakat i massor och försökt fått lite julstämning på stan.
PS, jag ska fixa headern! orkar bara inte just nu och för den som inte ser någon förändring på sidan så uppdatera den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0